Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

17 June 2011

Misteri

Seakan cepat masa berlalu. Sedar tak sedar, masa sudah meninggalkan aku dengan begitu cepat.
Usia semakin meningkat.
Sudah 27 tahun. Lagi 2 bulan nak masuk 28 tahun.
Ngeri fikir kan betapa banyak perkara belum diselesaikan.
Contoh:

Hutang PTPTN. interest makin naik lah!
Encik Sawi ku. 9 tahun der.
SSPN acha.
Insurans pendidikan dan medical acha.
Hector security card ku.
CIMB AVIVA ku.
HLA ku.

waduh cukup cukup aku tak mahu fikir lagi.

Sebenarnya yang paling misteri adalah, bila tatkala umur makin meningkat dan anak yang satu itu seolah olah sebaya dengan aku, atau aku yang sebaya dengan dia?

Pelik ye, kenapa dia sungguh cerewet dan cermat perilaku nya?
Kenapa dia sungguh berhati hati bila berjalan.
Malah bila dibuli pun dia tidak mampu melawan.
Hanya mahu menangis sahaja.
Kenapalah hatimu sungguh lembut nak?
Dalam keaktifan dirimu kau sebenarnya sangat misteri nak.

Tak sangka sebenarnya dia adalah anakku!
Kerana akulah manusia yang sangat kasar orangya!
Gaya ku jugak sangat agresif.
Dari manakah semua ini???
Waakkakaka..

Misteri sungguh.


suka makeup

cerewet

tidur pun mahu style

2 comments:

  1. aca mesti hatinya lembut, tak macam mama dia..ganaz memanjang..hehe

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...