Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

19 September 2011

Ingatan

Sekadar ingatan untuk diri sendiri terutamanya bila sering lalai dalam ibadat dan selalu terasa mahu cepat dan serasa mahu cepat juga ke tandas. Nauzubillah!


Sekadar berkongsi apa yang perlu, apa yang terbaca dan seringkali berasa banyak berdosa dari berbuat pahala.




DOA DUDUK ANTARA 2 SUJUD;

Pernah hayati? atau baca terlalu laju sampai tak sempat nak fahami maksudnya?
✔ Rabbighfirlii (Tuhanku, ampuni aku)
✔ Warhamnii (Rahmati aku)
✔ Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
✔ Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
✔ Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
✔ Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
✔ Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
✔ Wa’fuannii (Maafkan aku)
Doa yang bermakna bagi seorang yang bertauhid.



Moga sentiasa sihat selalu untuk sentiasa beramal dan mengingati apa yang hilang...

No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...