Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

11 April 2011

Dont cry over split milk

Sekarang PJ hujan. Masih selsema. Berhingus. Tak ubah macam Acha. Lap lap hingus. Suasana, sejuk.
Kepala berat.


Tangan dah kaku. Hasil tekan papan kekunci. Mata sudah frown. Gara gara masukkan angka angka ke dalam sistem.



Moga berita gembira ini membawa semangat baru.

Moga terus berdiri, dalam hujan dan
dalam panas ikatan ini.

Sediakan payung sebelum hujan.
Agar tidak kebasahan.
Agar tidak  menyesal tak sudah sudah.

Bukan sekadar payung semata mata.

10 comments:

  1. semoga cpt sembuh, ramai nya yang x sihat sejak kebelakangn ni..

    ReplyDelete
  2. keila~itu prgnt punya penyakit. bknnya sakit2 biasa. ekkekeke..

    ReplyDelete
  3. alololo ye ke...seronoknya,
    hahahah

    ReplyDelete
  4. Misskeila~yela..ini penyakit org peknen. kehkeh.

    ReplyDelete
  5. alooo..owhh dah ada isi rupanya..tahniah la wan, jaga kandungan baik2 tau..nanti kalau girl boh nama aku tau..kihkihkih

    ReplyDelete
  6. preknen lagi ke wan? tahniahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    ReplyDelete
  7. Muni~thanks ye :) murni tak pnh lupa singgah disini")

    ReplyDelete
  8. Sha~thanks sha. kihkih..aku pun nk tergelak baca komen ko nih. buh nama ko ada habuan tak? kehkeh. klu ank aku laki, nak buh nama Haisha jugak ke?kehkeh..

    ReplyDelete
  9. Bunga~yes, sy peknen lagi. thanks. doakan dpt boy plak. ")

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...