Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

25 April 2011

M

M adalah huruf ke 13 dari A-Z. Maka M selalu membawa banyak makna dalam hidup saya. Maka disini saya terjemahkan M dari kamus hidup saya seorang yang biasa biasa dan hidup secara tomakdinah serta wasatiah ini.

M adalah;

  1. Malas adalah kosa kata yang sangat general ok. Malas nak explain.
  2. Masam muka bila fedup dengan pe'el laki.
  3. Mampus kau- ayat yang disebut jika ada yang bawa keta macam setan dan membahayakan aku.
  4. Memphis University. Asalkan bunyi oversea je terasa macam gah walaupun tak tahu prestasi university tersebut.Paling penting, wujudkan Memphis Uni?
  5. Makan juga merupakan kesukaan saya. Boleh digunakan ayat"terasa nak makan..." bila waktu mengandung sahaja. Mungkin diikuti hajat atau mungkin sama sekali lupa!
  6. Masak. Saya selalu masak. Tapi saya lagi suka kalau ada orang makan masakan saya. Habis. Licin.
  7. Mati. Oh,saya takut sebut perkataan ini untuk diri saya sendiri sbb saya fikirkan anak saya. Apa jadi pada dia jika ibu yang berkaliber ini tiada? Kaliber??????Apakah?
  8. Mengantuk.

Sebenarnya saya mengantuk, nak sampai jam 6 sangatlah lama!

Tolonglah M. Cepat berambus! Jangan kacau daku!

2 comments:

  1. M..erm, muntah..bila ngandung mesti selalu muntah kan..hoho

    ReplyDelete
  2. jangan m (murni)kau ckp pergi!takmo2..haha

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...