Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

03 May 2011

AJIM THE MAT SALLEH CELUP

Malam yang amat mengantuk.
Slept early, as usual beb. Aku mana pernah berjaga malam! Kalau berjaga malam tu, serius itu bukan aku!
Jembalang tanah atau hantu raya, pang!

Jam 1, terjaga, mamai mamai baca sistem pesanan ringkas (SPR) bukannya SPRM.
"Aku dekat KPJ, Ajim masuk wad kena air panas"

Dalam mamai, aku membebel. Dan aku tidur semula. Bukannya aku call or reply text. Dah sah aku bengong!

Awal pagi Sabtu aku bangun dengan perasaan pelik dan sedih tapi tidak tahu apa yang aku pelikkan dan aku sedihkan. OMG!! Ajim!!

Baru lah aku call kakak ku. Menangis nangis dia di talian.
Takde guna kau menangis. Dah jadi. Nak marah pun tak guna.

Cuai. Air panas baru masak agaknya. Letak dekat japanese table tuh.
Bukan tak pernah tegur, bukan tak pernah pesan akan bahayanya.

Dah nasi jadi bubur, malas dah nak cakap.

Yang penting, Hazim The Mat Salleh Celup itu mengalami lecur dari peha ke tumit kaki. Both legs!
Yang penting lagi, setakat Labour Day 1st May, bil sudah cecah RM15K. Tahniah KPJ!

Moral: Jangan bersikap ambil mudah. Dont just take it simply. Biar jadi paranoid takpe psl safety anak anak dari menangis kemudian hari.



Aku tahu, secuai mana pun seorang ibu takkan sanggup melihat anak-anaknya kesakitan!

1 comment:

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...