Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

07 May 2011

Kerja

Salam semua kawan kawan,
sekarang super duper bussy. Maklumlah anak dah meningkat besar perlukan perhatian ibu yang selalu belai kalau tak belai kena jerit baru nak dengar. Tak larat nak saiko dia, last-last dia saiko aku balik. Adeh.

Hari ini, banyak kerja nak dibuat. Semua kena pantas, kerja yang paling menarik dan aku suka mesti berada di atas sekali,

  1. Menghadiahkan diri hadiah hari ibu from Encik Ghazali, hadiah cincin sebentuk. Tu yang gigih tak sabar hari ni bangun pagi seolah olah nampak matahari terbit dekat tingkap neko bilik. Hihih.
  2. Mengemaskini baki akaun kerana hari ini dengar dengar nya aku boleh nak bayarkan BB ku. Hihih. Hihihi. Yeyeay BB baru!
  3. Mencelah celah di kesibukan sabtu membeli barang keperluan dapur dan menggeledah juga barang barang kesukaan ku termasuklah menshopping menghadiakan diri blaus dan seluar jeans jenama rompers pun oklah.
  4. Menukar mannequin yang tiba tiba patah tapak besi nya. Ouch. But it is a must for my nadi perniagaan online ku.
  5. Menyambar ke rumah Abe di Puchong menghantar baju uniform misi bini nya. Takkan abang aku pulak! Sejak bila dia bertukar karier! Hiihhi..
  6. Mengemaskini status mengandung ku. Apakah ataukah apakah aku masih mengandung atau apakah sebaliknya apakahapakahapakah.
  7. Bawa Acha jalan jalan ke taman permainan. Biar dia hilang stress sikit asyik berkurung di rumah jagaan. Kasihan anakku!
  8. ok sudahla tuh. yang lain lain isi pada hari ahad. nak siapkan semua list ni maybe FENGSAN dulu. 

Jumpa you all lain hari lain masa okey!

Mungkin anda tidak mahu percaya tapi inilah BB saya yang jatuh dalam longkang.
Memburukkan keadaan anak saya pula korek2 keypad nya. Thanks Acha!


Happy Mothers Day to me & to my beloved mother in the world. Mek is always a superb mum!

2 comments:

  1. haha.acha bosan sgt tuh sampai korek keypad.

    ReplyDelete
  2. chayok2!2 your work~.....
    Happy mother day kak sah & your mum! may ALLAH Bless kak wan hafisah bt wan mat & your mother saidah bt manah.amin.:-)Lalala

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...