Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

16 May 2011

Ampun!!!

Saya minta maaf cikgu.

Masa usia 7 tahun, saya kencing dalam kelas.

Bukan kencing je, malah berak dalam kelas juga.

Saya tak hafal sifir. Cikgu denda sampai saya tak boleh rehat, kakak saya tunggu depan bilik darjah dan marah saya benak sebab dia dah lama tunggu nak rehat dekat kantin.

Masa sekolah rendah, saya memang bencikan sekolah.

Namun, semuanya berubah.

Dari usia 14 tahun hingga saya habis belajar, saya teramat nakal.
Dan, waktu ni saya sangat sukakan sekolah.
Sebab itu semakin menjadi jadi perangai nakal saya.
Punya ramai kawan pulak tuh.

Dekat sini saya nak minta maaf dekat cikgu yang paling saya ingat iaitu Cikgu Rosiah, saya harap dia selalu sihat dan selalu maafkan kami semua!
Sebab tahun tahun kami bersamanya teramatlah menguji kesabaran beliau. Ampun cikgu!!


Adik adik,
jangan nakal nakal!

Acha,
jangan jadi macam mama!
*ngeri mama kalau anak ikut pe'el mama!



Link di sini : zaman sekolah
Ampunkan segalanya cikgu!!.

1 comment:

  1. alamak kantoi nakal masa sekoal dulu!kencing dalam kelas?haha.lawak lah!

    Acha jangan tiru mama taw!dengar pesan uncle ni

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...