Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

10 August 2011

Jiwa Karat

Kalau jiwa dah berkarat, memang hati mudah sentap.
Cakap sikit merajuk, cakap sikit muncung.
Tak paham nya dalam merajuk2 tu, habis gak kek coklat 2 potong.
Tu pun bila mata aku dah pejam, dah puas muka monyok, lapar mengagau di dalam peti ais.
Selongkar apa yang patut.
Tak senonoh okay buat perangai macam tu pada birthday sendiri.

Itu malam tadi.

Nak dikira yang semalam punya kes lagi haru.
Free kena marah. Percuma! Tak kena bayar sesen pun!

Genap setahun plak tu kena marah free. Ingatkan setahun kerja kot dapat increment RM500 pastu 3 bulan lagi naik RM300 lagi. Okay itu membohong sunat*

Nasib baik aku ni kuli batak je. Kalau aku bos?! er..

Itu semalam.

Minggu lepas punya kes,

Muka lawa2, naik satria neo, sekali masa nak bayar tol, duk korek hidung. Kalau aku jadi jurutol tu confirm aku samak tangan dan confirm aku buang gloves yang dipakai dan confirm jugak aku tak pegang duit RM1.10 tu. Bluweekkk.

Tak senonoh okay remaja gadis2 korek hidung macam tu.

Okay itu minggu lepas.

Hari ni punya kes?


Aku asyik terkenangkan sorang kawan yang jiwang karat dan boleh tahan bangang vs bahlol. Nanti aku sambung di entry akan datang. Jeng jeng.

2 comments:

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...