Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

05 January 2011

Eh, blog aku dah tak mereng macam dulu??ajaibnya!!!

Dah kena maki bagai, dah ok plak entry ni terus show up dengan meriah dan bergedik nya. marilah kita teruskan berblog! majula sukan blog! huhu. sengal nok.
Tak pasal2 aku masukkan gambar aku dkt Putrajaya nih ;p


Malas dah aku nak layan perangai sengal sewel aku ni. Hal2 kecik macam ni pun boleh aku jadi emo mengalahkan ibu baru lps bersalin.

Padahal semalam bercita2 nak jadi kaya dgn ber blog, bila ada masalah post tak updated, terus merajuk nyah! huh, gedik! mengalahkan pondan-pondan dkt flet aku. tersentap dorang.

Hari ni, pagi2 dah angin sebab sarapan tak disentuh, tapi alangkah terkezut gabannya bila encik suami muncul kembali pada waktu sepatutnya dia di Nitto Denko, hanya untuk jamah ubi kayu rebus cecah sambal ikan bilis. Nyam2.

Kalau dia tak patah balik umah sbb srpn tak bersentuh tu, maybe entry ini akan berbunyi "Ubi rebus yang masih dara, tidak disentuh suami di pagi hari". Mungkinlah! sbb, bila je dia keluar rumah tanpa sentuh sarapan yg aku sediakan dalam kelam kabut di dinihari itu, memang aku dah keluarkan kamera, nak wat bukti lah! Tapi, di saat itu dia muncul. Jeng2..
TAMAT.


entry ini kadang2 agak mengarut disebabkan blog dah tak mereng, mulalah empunya blog pulak yg mental! 




 

No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...