Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

02 January 2011

Drama 2010 Penuh Adegan dan Aksi

video

sesungguhnya, aku mmg taubat nasuha dgn budak 2 org ni.pantang jumpa, gaduh. bila time berbaik, alahai.mcm muslim sejati, amalkan sikap bersalam, bercium pipi molot bagai, siap adegan berpeluk. tak sampai 5 minit, mulalah adegan cakar2, lps tu rambut, lps tu balik dgn lebam dan kesan gigitan a.k.a lovebite dari kakak nuha. yg kena buli, biasalah, yg lemah. yg manja.

moga2 bila dah makin cerdik, dah alami tahap2 sekolah dan period dan pakwe2 nti, mereka berdua dah tak gaduh, cuma nanti jgn bergaduh berebutkan pakwe pulak. mmg aku parang. dua2 ni adik beradik susuan. nuha mula menyusu dgn aku sejak dari kecil lg. sayang pun umpama anak sendiri lah, bila kena marah, muka mulalah cebik2 nak nangis. manja jugak wpun nakal! agaknya nuha bls dendam dkt acha, bak kata Linda sepupu aku,

"nua bls dendam bg umi dia, sbb ms kecik2 dulu kita berdua selalu buli umi dia"..


hahahhaha.. tunggulah turn anak mu pulak Linda oi. kita tgk mcmn kakak nuha buli.  :p



Anyway, esok dah birthday Acha Happy Birthday in advance dear. May this second birthday bringing you a good health. :)





till we meet again...




No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...