Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

23 March 2011

Mimpi

Di dalam sibuk bekerja dan gara-gara teman seperjuangan mengadu tension dan sakit jiwa, aku yang mendengar juga sakit otak. Maka bila asyik terfikir-fikir...

Malam tadi tidurku disulami mimpi pelik dan mengerikan.

Rakan seperjuanganku diberhentikan kerja. Tapi aku masih bekerja di situ.

Aku terus terjaga jam 4. Langsung aku terus tak tidur hingga sekarang. Cekodok & tea-o sudah disiapkan untuk si suami. Mata dan fikiran tak dapat berfikir serupa.

Sedikit gusar sebab mimpi biasanya terbalik.

Adakah adakah??????????adakah????

7 comments:

  1. takda ape2 laa kak..mimpi je.. :)

    ReplyDelete
  2. tidak..tidak..bukan tu...bukan...^_^

    ReplyDelete
  3. mimpi selalunya berkait dgn apa yg ada dlm kepala otak kita.klu terlalu pikir sgt jadik camtulah..takda pape tuh..mainan tidur!

    ReplyDelete
  4. Misssenget~harap2 mcm tu le dik..klu x, akak rasa nak fengsan! sbb mimpi kan terbalik!!waaa..
    aku kah yg resign??

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...