Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

11 March 2011

Menipu

Okey dah lama aku peram cerita ni. Sebenarnya aku sudah menipu bodoh bangang.
Satu hari ada one of the bosses datang bertanya;

"u ada memory card reader?"
aku boleh berfikir dulu.
serentak aku menjawab;
"Takde!!"


Lepas tu dia pergi meja colleague aku;
sayangnya, belum sempat dia tanya, colleague aku dah jawab..
"Takde! Tgkla hp buruk saya"
Apabila boss tu menjenguk ke meja tgk hp beliau.

Memang! Memang dia takde memory card reader sbb hp dia kalau baling anjing pun anjing tu bengong.
Hp Nokia zaman Jaafar Tonggek lagi.

Tapi apa yang aku tak ceritakan masa dia tanya aku tu, BB ku berada di atas meja ku. Dan patutlah airmukanya berubah. Mesti dia cakap aku KEDEK!

Aku sbnrnya tak suka orang ada access to my personal life. Blogging takpela, korang tak kenal aku kan.


Uhuk uhuk..Maaf Boss!

1 comment:

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...