Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

28 March 2011

Panas

Suasana panas terik di tengahari ini memang sangat sesuai jika ada hidangan;

  1. Air Batu Campur Seksyen 2, Shah Alam.
  2. Nasi ayam Pak Mal S.11, Shah Alam.
  3. Burger Malaysia mackcik naik basikal asrama S.M.K.Bachok, Kelantan.
  4. Laksam Kelantan-dah nak sampai S.Alam baru aku teringat aku lupa nak tapau dari rumah Abe!
  5. Nasi Lemak MakcikLah di Kg Sungai Dua Bachok
  6. Goreng Pisang & Kopok Lekor Mek Esah,Cabang 3 Melawi Bachok
  7. Nasi Kerabu bawah jambatan Kg Sungai, Bachok.
  8. Nasi Berlauk Restoran Faridah Kg Rekang, Bachok
  9. Kuih puff di Pekan Jelawat Bachok.
  10. Lepas makan terus terjun mandi air laut di petang hari. eh..ni hidangan ke?
eh eh kenapa dari duduk berangan hidangan tengahari begini melalut kepada makanan makanan di Kelantan. Kenapa? Kenapaaaaaa? Adakah aku dah mula menunjukan sindrom rumahsakit atau dalam bahasa mat sallehnya "homesick?". adakah aku memerlukan terapi minda?

cepat cepat tengok schedule check annual leave engkau masih berbaki kah bah??

5 comments:

  1. aku hari2 bole rasa ABC seksyen 2 Shah Alam.hehehe..

    ReplyDelete
  2. emm perlukan terapi makanan atau terapi kampung?anda ada jawapannya wan..hehe..

    ReplyDelete
  3. Shazmiey~wei aku duk shah alam jugak wei..smlm br mkn ABC wei tp kan biasala perut mentekadarah wei..hehhehe

    ReplyDelete
  4. Murni~yeee..terapi balik kampung yeaa..hehehhe

    ReplyDelete
  5. makan je akak ni.aahaha
    echah

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...