Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

11 March 2011

Sapu Hingus Dengan Duit

Tak sangka, kami ni begitu kaya dan loaded sekali hingga kan nak sapu hingus pun siap guna duit kertas.

Terer betul.

Berada betul.

Agaknya rumah nya bertingkat-tingkat.

Mesti pandu Mercedez Coupe.

Mesti punya bon saham berjuta-juta.

Tentu ada akaun dekat Bank Swiss.

Shopping pun dekat Star Hill.


****PANG. Penampar jepun.

Sila sedar.

Aku tak tipu kan??
See? My daughter siap duduk lagi atas duit. Tidur pun atas ni k.
Well, setakat duit ni..Kami tak heran sgt..Duduk bergumpal duit pun takpe.
Pang. ini duit MONOPOLY anakku!
Cha, cukup berkhayal Cha!

Itu kejadian malam tadi bila Acha berhingus, dia ambil duit kertas (Matawang asing beb!, dia sapu hingus dia.

Syabas Acha. Kau buat mama kagum!

3 comments:

  1. teringat dulu selalu main millionare.hehe

    ReplyDelete
  2. hahahaa... kaya tol... nk pinjam 20 posen leh :)

    ReplyDelete
  3. hahahaha...aku kaya! aku kaya! aku kaya!

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...