Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

03 March 2011

Sedalam mana cintamu.

Kerana jiwa ini selalu meminati lagu retro, Sinar FM selalu jadi pilihanku.
Ketika semua orang berebut dengarkan Hotfm. Aku hanya dengar Hotfm Crew sahaja. Bosan heh dengar der der der tuh.
Apa apa tah meraban.

Dan selalulah juga karoake sorang sorang dalam kereta di waktu menempuh jem yang aku sangat sangat sabar. Sebab di rumah tiada radio, jadi inilah masanya kita membuktikan suara kita memang tak sedap dan hanya boleh menyanyi riang dengan gerak gaya miming itu.

Kau berjanji akan masih
Setia seperti dahulu
Menyintai menyayangi
Dengan sepenuh hati

Dalam hujan dan kemarau
Kau lindungi aku
Belum puas ku kecapi
Hangat kasihmu

Sejak engkau pergi dulu
Kau bawa bersama bisa hati ini
Kembalikan belaian jiwaku
Moga cinta bercahaya selamanya

Sedalam mana cintamu
Hingga sanggup melukakan hati ini
Dikala kurindu kasih sayangmu
Di sisiku hingga akhir nanti

Pulangkanlah bintang siang dan malamku
Lepaskanlah sengsara ini
Katakanlah aku menjadi milikmu
Berjanjilah hilangkan resahku


Oh yoo..lagu ni evergreen sih!!
Suara Safura masih mantap seperti dulu.
Ini adalah lagu kenangan sewaktu aku remaja remaja dahulu.

Oh ye, terasa macam nak tanya encik suami "Sedalam mana cinta mu??"

Boleh? Ke kau kena pelempang? erk.

Ngada sangat tanya macam-macam.

No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...