Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

28 March 2011

Bontot Besar

Bila bercakap pasal bontot kalian bayangkan yang lucah lucah aje ye. Pang. Kalau aku pulak selalu bayangkan pad terselit celah celah bontot oh dalam persimpangan dilema nak betulkan dikhalayak ramai dan berjalan separuh waras tersenget senget. Sama jugala seperti seluar terselit di celah celah bontot. Wa..

Tapi ini bukan kisah bontot sebarang bontot. Ini kisah berkaitan "Abang isterimu curang". Ini yang aku lihat hari hari bila beliau yang merupakan manusia di kawasan kejiranan aku dengan tanpa segan silu memakai seluar legging dan berbaju baby shirt berdiri di tepi jalan dan berniaga seolah olah melariskan jualan dengan memakai pakaian sebegitu. Oh God! Aku tak berani nak tengok lebih lebih. Tolonglah! Please mind your dress madam!



Bukti aku tidak berbontot besar okes.
Kesian dekat laki kau tau. Aduhai aduhai..

Aku ni mengaku aku ni All England rockers seluar tampal seluar koyak lutut tapi ampun aku tak mahu bontotku badan ku jadi perhatian orang.

Lelaki yang bercinta dengan dia tu, please open your eyes very very big takkanlah dari bontot besar melorot jatuh tuh kau tak boleh agak dia tu bini orang pernah melahirkan anak? Apesal la kau bodoh bangang tak dapat detect dia tuh bini orang. Lelaki pun bileh tertipu. Yang perempuan pula tak ingat dah dunia akhirat. Aku minta dijauhkan dari segala benda macam nih.

Lelaki pula silalah spotchek dulu walaupun kau dah taram dia habis habis tapi kau better check yang dia tu dah beranak pinak lagi lagi ada kesan parut panjang bawah perut. Apa kau ingat itu parut tu kena pisau cukur ke? Itu pisau bedah!

Pang, untuk lelaki bangang dan pang untuk bini orang.

p/s: sebenarnya aku malu tengok panorama begitu di saat nak beli cendol pulut tapai di seksyen 7 shah alam membuatkan seleraku terbantut. Please dont wear legging somemore if u have big bumper and big drumstick kalahkan Fafau. seksa mak nengok oi!




picture credit to pakcik google.
p/s lagi:TIDAK PASTI KENAPA TIBA TIBA GAMBAR DI ENTRY INI TIDAK DAPAT DI LIHAT. ADAKAH ADAKAH?

6 comments:

  1. keh3...kalau sume org yg jual makanan pakai legging, mau kering kak wan.. :p

    ReplyDelete
  2. walaupun roy ni pervert... tp roy mmg tak suke pompan pki legging.. sumpah huduh gile.. kalau cantik xpe la.. sedap mata memandang.. kalau tak cantik? abis tumpah cendol sek 7 sa.. haha

    Legging

    ReplyDelete
  3. sy gembire kerana sy adalah manusia yg tak pernah pakai legging! haha

    ReplyDelete
  4. misssenget~aduhai!seksa!!
    azroy~kekekke..mengaku pervert tuh..mmg huduh beb pempuan pki legging tp nmpak bontot berketul2. erk.
    anis~nasib baik!! anda sama mcm saya!!

    ReplyDelete
  5. moral of d stories jgn pkai legging..nk pkai pun cuba pkai bju yg labuh sket..lg bagus tak pkai lgsung rasanya..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...