Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

11 March 2011

Flying Without Wing

Ini bukan lagu Westlife. *Eh, lagu westlife tu best kan? Itu lagu kegemaran kami kami semua semuaaaaaaa masa belajar dan masa memonteng prep semasa di asrama dulu. Lagu wajib pembuka tirai untuk prep. Last-last, belajar nya sikit saja, melalak yang lebih.

Eh, aku sudah melalut.

Sekeh baru tahu.

Aku nak flying without wing. Boleh? Tentula!

Sebab aku memang tidak bersayap pun. Jadi aku sebenarnya sudah punya niat jahat.


V


V


V


V

Aku mahu fulltimer business. Aku tidak mahu lagi hidup bekerja 9-6. Turun seawal pagi. Balik segelap hari. Bila bulan Ramadhan tiba, lagi parah. Pukul 830pm baru pijak kaki ke rumah.

Masya Allah. Mampukah aku hidup flting without wing without kerja tetap ni?

Mampukah?!
*tiba-tiba doubt pula! bengong.


Jadi, adakah aku hangat-hangat tahi ayam? Atau aku sekadar aku..

No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...