Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

18 March 2011

U Can Count On Me

Kawan, kakak, mak, ayah, adik, abang, laki, bini, anak, jiran, anak jiran**kecuali RAKAN GOSIP.

tika kau melalui saat-saat susah mu,
aku hadir dengan permintaanmu,
bukan aku nak tunjuk aku kepoci,
tapi saje gedik nak tunjuk aku care,
aku suka betul dengan kata-kata,
sharing is caring,
walaupun kadang-kadang juga aku dituduh bz body hal kalian,
aku hanya bz kan bodi ku yang lemak-lemak ni hanya..
bila aku rasa aku dah tak sanggup lagi tengok kalian derita,
tapi kebanyakan masa aku digelar
sombong dan tidak bercampur,
gara-gara aku ni seorang yang pegi keje balik keje,
aku cuma malas nak sibuk sibuk bila orang tidak memerlukan khidmatku,

hanya nak ucap,
u can count on me when u feel helpless or homeless, awkless, foodless, dizziless(pening-pening) kecuali MONEYLESS.pang.

kawan

suami atau anak

anak atau anak susuan

mak atau mak angkat

kakak atau anak dia, anak dia la, sbb anak dia ank susuan aku! ekeke.

sekian.

2 comments:

  1. cantik banner..hoho..seksi sgt..kih kih..

    wah!! happy ye 1 family..

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...