Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

11 February 2011

Aku gatal, habis tu??Ada aku kisah apa ko kisah?



Hew hew..still have to lower your tone ye. Sabar-sabar. Jangan emo jangan jangan. But still rasa macam manusia nak bertukar ke dracula. Macam nak makan-makan orang. Aku gatal, aku susahkan kau ke? Aku pernah ke kacau laki ko? TAKDE kan! Aku punya suka lah aku punya cuti aku nak pegi mana. Kalau aku nak g klinik ke kalau aku tak nak pergi ke, kau apa kes nak kesah kes aku minah?

grRGrGr.. masalah ye kalau orang bermasalah kalau kita cuti ni. Sabar-sabar. Aku tak pernah dengar lagi, kita cuti kita nak kena attach receipt kita kemana. Dah sawan babi agaknya.


Sekarang, dah hilang kudis buta, datang plak penyakit "lapar garam" yang kalau digaru dia akan jadi besar dan besar, tak berkudis namun gatal dan merah-merah. Mestilah aku rasa tak tenteram tergaru-garu. Macam beruk dah. Aku guna sikat lagi nak garu ni sbb taknak makin teruk. Tapi teruk gak! Macam beruk tergaru2 nih.


Kepada sape2 tak tahu lapar garam ni ubat dia, kena lumurkan garam kunyit satu badan, pastu goreng. Eh gurau je. Jangan goreng. Lumur je.

 

 
Hahahhaha.. Ok2, tadi emo marah, ni gelak pulak.




Aku rasa korang pun tak pernah dengar company macam tpt aku ni, gila kuasa apa kejadahnya aku pun tak tahu lah. Cuti pun 8 hari je weh!






Ini adat orang Bugis, kalau nak kahwin dengan keturunan Bugis kena lumur macam ni. ~ini kupetik dari kata-kata adikku Kimi yang duk kat Sabah, tu dia tu pakai baju hitam. Kalau dia yg kahwin, aku sapu minyak hitam je.




Oklah aku gatal ni. Nak garu dengan sikat jap. Bye!








No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...