Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

14 February 2011

Valentine?

Apa? Ko sambut valentine? Pang sebijik.

Itu untuk adik jiran. Esok lusa Maulidur Rasul, ko duk ingat hadiah dari pakwe ko pulak. Pang sebijik lagi.

Aku?????????????Aku tak pernah sambut Valentine. Sambut apa-apa berkenaan aku tak pernah. Sob sob. Mulala cerita sedih. Hew hew..


Annivessary pun tak pernah sambut. Birthday aku pun tak pernah disambut. Sedih sob sob. Si suami lupa birthday bini, hati kering betul dia. Malah, bila aku April Foolkan dia tahun lepas pun dia tak tahu tu April Fool. Aku pula yang rasa im bloody fool!


Kalaulah dia tu short term memory lost, maybe! Tapi, kalau birthday anak dia selalu ingat????Siap beli in advance? aku pun buat-buat short term memory lost juga, so bila birthday dia, takde hadiah takde sambutan lah. Kesian!


Eh, tapi last year aku punya birthday dia bagi hadiah towel Mydin tu (nasib baik dapat ko! dari tak dapat langsung?). Dapat present tu pun lepas muka dgn mulut dah buleh ikat kemas-kemas dengan getah bodoh.


So, valentine? No time! heh!

2 comments:

  1. samelah ngan saya, somi tak penah sambut apa2 pon..tarikh nye ingat (tupun sbb bini selalu buat pop kuiz)tapi sorryla, no hadiah ye!

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...