Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

08 February 2011

Mr Blur


Aku selalu noticed bila aku blur, ditanya apa-apa yg penting sekalipun, aku macam tak boleh nak jawap. Mcm takde jawapan. Awal pagi tadi, aku dah membasuh seperiuk gulai kawah homemade sbb menyangkakan dah basi. Bila aku check balik, belum basi lagi la! Berketul sebab sejuk! Hai hai hai minah blur.

Pernah juga beratur panjang2 dkt ATM. Sampai dkt mesin, smpi turn aku, aku lupa no pin. Penat igt, tak igt2 juga. Last2 aku blah macam tu. Org belakang aku pun turut blur agaknya!


Apatah lagi, bila time refill petrol td, mamat bangla tu tanya kuning ke hijau??


MR SAWI ku

 
Biasala..aku blur lagi..

Dia pun tanya Ron 95 ke Ron 97???

Aku blur lagi, sambil fikir minyak apa ek aku selalu isi?? Boleh mcm tuh?? Padahal bukannya aku tak pernah isi minyak!


Lps tu aku fikir lagi, nozzle kaler ape ek aku selalu tarik dr pam tu??


Sambil aku berlalu pergi, sambil tarik nozzle. Dan..



Bila aku dah berlalu memandu keluar dr pam minyak baru aku perasan dua perkara;

  1. aku tak jawap soalan mamat bangla tu
  2. nozzle kaler ape aku tarik tadi???

Ah..sudah! Mr Blur dah datangg!!!!!!!!! Kroniknya blur aku nih...




Nasib baik aku tak pernah lupa aku ni bini orang, aku ni mak orang!


Pernah ke ada sesiapa jadi blur macam aku nih??

No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...