Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

21 February 2011

Pucuk Dicita Ulam Mendatang.

Salam to all friend. Thanks for the support.

Aku nak bagitau hari ni aku cuti amik EL. Aku g survey2 nursery, alhamdullilah. Berkat doa dan sokongan kawan2, aku dah dapat cari nursery berdekatan. Thanks kawan2.

Di sini juga nak ucapkan thanks to my friend yg sudi datang dari jauh, semata2 nak jaga my daughter dalam seminggu dua ni. Walaupun dia datang nak melilau nak menghabiskan masa tidur bangunnya disini, im really appreciated it!




Kesian budak comel ini di buli


Susah heh nak cari kawan macam ni kan. Moga-moga beliau diberikan kesenangan yang berterusan oleh Allah kerana budi baiknya. Walaupun tidaklah aku sampai hati nak suruh kawan2 datang jaga Acha untuk sementara, namun ada beberapa sahabat yang sudi menghulurkan tangan, ringankan beban.

Itulah namanya kawan. Bila susah kita bersama, bila senang ko makan sorang2,eh takdela, you all the best! Tiada kata dapat diucapkan selain THANKS A LOT!


So, bermula next month officially Acha will be seny to nursery.

Let start new life Acha!
& for you all;

Lets make friend & be a good friend. Trust me, u always can count on your friends no matter what!

2 comments:

  1. haha.. happy new life to acha!!

    kawan yg sgt baik!! that's a true friend

    ReplyDelete
  2. THANKS WAN~memang susah nk cari kwn sebegitu skrg ni..

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...