Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

10 February 2011

Gila Futsal

Malam-malam begini, terutama bila Rabu, encik suami tentu segera bersiap sedia untuk futsal. Tiap malam Rabu! Bosan betul, takde masa nak lepak2 dekat rumah. Dia dah takde, pukul 9 lagi dah pegi. Asal futsal je dia sihat, sihat je futsal! Bila dia balik, confirm aku dah tidur! Tak larat nak tunggu heh! esok kerja pulak.


Fed-up. Heh! Muka aku memang mencuka bila dengar dia sibuk aturkan perlawanan team dia melalui hp.. Malam ni lawan SUK.

Petang Rabu aku half day, ingat nak buat IC baru yang dah robek sana sini, rupanya dia sibuk balik awal jugak sebab nak hantar borang futsal dekat Bukit Naga. heh! Sudahnya pukul 7 baru sampai umah. Dari nak rehat, sakit kepala aku nih!





Kalau pasal futsal, pasal bola, semua on! semua ok! kalau diajak suruh kesana sini ada hal lain, bola atau futsal lagi penting! Kalau weekend pula, sibuk dengan program yang diaturkan, Hari Sukan la, Pertandingan Memancing la, Badminton Week la, haih! Yg peliknya, siap dapat sponsor dr badan2 politik. Tahulah dia tu Setiausaha Umno. Tapi, macam takde orang lain nak buat semua tu??? Siap dengan banner, siap dia lah tukang urus air la, pengerusi pun dia, uruskan baju jersi pun dia, semua dia lah!


Protes! Aku BANTAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...