Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

29 December 2010

Azam? Muhammad Azam??



New kids? Boy??? erk.. I like!!


Tik tok bell..

Cakap psl azam ni, (bkn Muhammad Azam-teringat plak kwn sekolah rendah dulu ada nama Azam) aku sebenarnya tak pernah punya azam. Wah teruknya! Hahahha..Sbb, bila aku nak, aku terus buat. Tak sempat dah nak berazam2 mcm beriya2 pastu tak jadik & tak buat2. Hampeh!

Namun, tahun ini ada sedikit perubahan. Ada azam. Utk tahun2 dpn jugak.

2011- Targetting new working environment & hoping January will start it smoothly.
2012- Working on new kids! Ngeh2. InsyaAllah, mengidam anak laki la weh! Any tips for getting a son?? sila2..


Itu je azam aku. Boleh mcm tuh?? Org lain beriya2 berjela2 azam, tapi azam aku mmg la sependek perkataan a.z.a.m.

Muhammad Azam korg???? erk, azam korg plak apedia???




Till we meet again!




picture- Fotosearch

No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...