Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

30 December 2010

Lelaki Bermata Coklat Lelaki Miang

Ha..gatal kan??

Yang ni plak?? control macho nih.

Boleh ke tuduh lelaki mata coklat jantan miang??? Kalau pempuan mata coklat, nmpak comel kan kawan2. Jap2, cek mata aku kaler apa. Ups, coklat ye kawan2. Haruslah nampak cumil. :)

Apa2 pun, entry ni bkn psl pempuan. Pasal lelaki. Aku mewakili kaum Hawa utk Zon Blogger nak cerita sikit ujikaji tak resmi (macam ayat dulu kala) aku tentang laki bermata coklat ni:

Nih hazel betul mata dia. Ni mata ala2 menggoda k. Jgn tertipu ye ladies!!

Peristiwa 2007

Seorang lelaki yang ku kenali di ibukota, bermata galak/ bermata coklat. Dari mata dah tau mmg kuat mengayat & menggatal. Pandangan dan sorotan matanya memang menggoda. Dan, buktinya dua orang kawanku mengandungkan anak nya. Anak kawan aku yg bernama A lelaki, kawan aku yang bernama B juga anaknya lelaki. Muka sejibik sejabak mcm bapaknya yang macam sial tuh. Tett..sensored!! Macammana plak kawan aku dua2 nih fall dgn dia??
Bknnya reunion beranak yek, tp satu hari yg dingin ms aku berada di SDSI Melaka 2007~ seorg perempuan bernama B (perempuan ke 2yg mengandung & memberanakkan anak jantan galak tu) call aku. Nombor aku dicari dalam hp mamat ni. Haih, kami satu tpt keje je wei. No more than that. So, dia igt aku nih antara one of bedding ladies with him.


So, bermulala edisi pembongkaran rahsia jantan tuh. Maka, aku pun kenalla Minah A tu. So, setel. Anak dah DUA kawan2,dari ibu berlainan, masing2 beza setahun, skrg jantan sial tu kwin dgn minah A. Hah? Minah B? Takkan madu kot? Minah B meneruskan pengajian di ibukota.

p/s: maksudnya, minah A & B pun ada salah juga ye kawan2. Cuma jantan tu lah, dlm masa yg sama dipakainya byk2 betina! Haih!!!


Peritiwa 2008


Dia ni bujang, tapi bulu mata nya pendek, melentik, matanya? Coklat! Aku mmg dah aim dah mamat mcm ni. Memang menggatal gak. Dia banyak menipu, tapi last2 kawin dgn sorg kakak yg aku kenal rapat tu. Kesian kakak tu, laki dia malas keje, sll clubbing, balik bertepek lovebite. Ngeeeeeeeeeee.. GrRrRrr..


Peristiwa 2009? 2010??


Takde peristiwa. Cuma aku nak bgtau br aku teringat laki aku bermata coklat!!!Ngee.. Marah dia kalau baca entry aku nih. Hahahhahahhaha.


Conclusion??


Itu anggapan & ujikaji penulis secara rambang. Takde kena mengena dgn lelaki2 bermata coklat yg lain. Tp??BEWARE LADIES! sila perhatikan laki kamu bermata coklat kah??


Tapi aku mmg always aim laki mcm nih....Hahhaha...aku pun rasa nak berguling2 ni teringat laki aku pun mata coklat!!Tapi..yg pakai lens tu, jgnla kamu cungkil lak biji matanya. Hehehheh..




Till we meet again.


*gambar hiasan only. Gambar benar2, nti aku cari k. heheheh..


ATAS NASIHAT SEORG RAKAN Liza Sulaiman, dia yg suh aku masukkan gambar laki aku. Ni hasil godekanku. Ngeh2. AMPUN CIK SUAMI!!

yang ni jek pic yg ada setakat ni. esok aku upload gambar mata dia je. huahaha. kejam2..





Sumber picture~Fotosearch.

4 comments:

  1. alamak...xkan mata coklat tu miang?? ini tidak adil! isu pkauman warna mata!
    ngehehehehe....

    ReplyDelete
  2. Huahahhaha..relax2 aie, tggu komen yg lain. ini pengalaman i. ahhahahahhahahha...:)

    ReplyDelete
  3. siap mention nama. huhu.. glemer la aku nnt. hrp jgn la ada "lelaki bermata coklat lelaki miang" tackle aku. hahaha..

    ReplyDelete
  4. Kalu bermata coklat tu mat saleh ala2 Brad Bitt, nak ke taknak? Hhahahhahah...
    surela letak nama ko, sbb ko yg suggest kan. Hahahhahahah.. gelak jahat!!

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...