Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

31 December 2010

Tips Kenali Si Dia Bujang atau Sudah Berpunya?

ini tanda aku dah kawin ok.
 Ada ke patut aku ni dikata masih bujang. Cth:

 Peristiwa satu ni:

Sept 2010
"why you did not come yesterday? "
" Im on leave"
"Why?"
"My daugter fall sick"
"Your daughter? errr??"
"Yes, definately"
"you mean, ur biological daughter?"
"Yes la, why so difficult to u'stand?"
"U married mam??"
"Yes la, got one kid ready"
Sejurus tu, foreigner tu menepuk dahi. Bongok betul!
ini tanda aku ni subur, ini anak aku yg montel tgh tgk tv dgn Pakcik nya.
 Peristiwa Dua

August 2009- Subang SS 14 @ another workplace

"Dipersilakan hot mama utk pitch!!"
Itu kata2 leader aku. Masa tu aku wat marketing, pg2 sblm briefing kena berlatih pitching dulu. Lps tu, ada muka sorg mamat ni berubah. Lps tu, kwn di seblahnya menyiku mamat tu. Lps tu tak pnh bertegur dah wpun satu grup. Aku lak???? Blur!!
Penggodam Terkemuka- Acha. Digodamnya bedak sejuk aku sampai bertepek.
Pengada Tergedebe

Penangis Tersohor

Pemakan terkemuka.


Jd, jangan disangka yg rugged dan rock serta sengal2 ubi tu adalah bujang. Yang gemuk jgn disangka dah kwin, yg boroi jgn disangka sudah senang hati punya anak bini mkn kenyang, yg dahi licin jgn sangka anak dara, yg berjerawat batu jgn sangka sudah beranak pinak tensen jaga anak, yg slim jgn disangka bujang dan belum kawin, yg sentiasa keluar minum 2-3 pg jgn disangka laki itu bujang!!! Perhatian... Sila cek betul2 sblm kamu kenal &fall ok??



Till we meet again. Muah2.... 

2 comments:

  1. mandi bedakkk dye . hehe . da kawen ek sis ? lalalala ;pppp

    ReplyDelete
  2. Hahhaha, dah kawin. dah beranak pinak dan bertambah lemak dari tahun ke tahun. Hahhahahah. Anak je tak berani nak tambah lg. Hahhaha:)

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...