Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

28 December 2010

Indahnya Cuti & Menghabiskan duit!!


Budak lasak yg makan AYAM shj!!!


Mydin Kubang Kerian, lps mengamuk, dia nak aiskrim plak!

Radix Fried Chicken~ tgh tggu order lambat smpi, snap picture dl!!

Ayah Su syg Acha..muah2..


Adeh..gaji tiba2 masuk awal, 24hb dah msk. Haih, ms tu hubby g cucuk duit dkt CIMB Raub, dia nk amik duit dia dlm akaun aku, skli ada laks gaji aku! Haih, terus kantoi. Terus duit aku pun lebur sama, hahahha.

" eh, gaji dah msk ke?"
"eh ye ke? taktau!"
 "td, ada tu duit tu.."ceh!!
 " sape2 nak ape, ckp je, arini ada org dpt gaji!"

cet! kata2 suami menuju kpd Kak Cik & Teh. Sblm smpi tu singgah EconJaya Gua Musang, rebeh suamiku bila kena pau. Motif nk beli pampers je, siap benda lain skli didermakan duitnya disitu. Hahhaha..Lps tu, dah smpi kg halaman ku tercinta pkul 8 mlm. Gerak kul 1030pg.Pagi2 lg esoknya yariba2 mkn nasi berlauk Restoran Faridah( pdhal kedai koboi je, adik pndi2 buh nama Restoran!). Huh! tp xpe, sbb boleh tahan sedap!

25 Dec 2010

Hari pertama balik lg dah perabiskan duit dkt Mydin, beli ape2 tah. Yg pasti adik berjaya pau Abe Li nya utk dptkan bola futsal. Syabas adikku! Otw blk, Acha " mama nak ayam, bye ayam" bila melepasi KFC @ MC D. Sayu dgr suara excited bertukar slow syahdu. Bentila dkt Radix Fried Chicken K.K. Lambat, slow & bentap*huh!..tapi, sedap! hehhe..cuma coleslow, roti nye? adeh2..perlu improvement lg. Tak sempat amik gmbr ayam nya sbb acha duk mengamuk minta dilayan suap ayam RFC nya. Lebur duit disitu lagi kwn2. Tiba2 baru aku perasan, adik bw beg plastik kasut. Kena pau lg Abe Li rakan jorannya, haahahha..

26 Dec 2010

Jelawat lg,
..ke Jelawat pulak. Haih, beli kopok keping (kiriman adik bby sitter ku), sos pencicah & ikan. Mahal no! Ikannya aje baru 5 ekor, rm 10! Tapi, segarle. Mslh gak ni, dkt kg, kuih pulut berbungkus kecik tu pun singgit! seriya??

Petang nya ke pantai. Yariba2. sbb gatal2 satu bdn, kami mandi laut. Bergonyoh bdn ni. Syok!
 pastu KB lak. Nak g KB MALL, terlajak sbb under construction dpn KB Mall, terusla ke Pusat Bandar. Mencanak2 keta WSN tuh naik parking lot Parkson. Hatiku pun berdebar2, sbb tingginya flyover parking mcm nak naik gunung Everest! siap aku lak yg tarik handbrake! muakakakka...Dah ke KB, beli pampers lg (saiz lain lak), beli baju,seluar & belt utk wea, of course warna nya ala2 kelabu krim dan jenama feveret wea, Camel. Sale gila2 dkt The Store. Patut ke tgh2 nk beli baju wea, aku online atas kain baju tu sbb nak CIMBCLICKS tu abg aku? Dkt uma aku takde line.. sob2...Teh beli beg sekolah dia dkt situ ( tak lwa lgsung warnanya), tp bila dia keluarkan ayat " ni guna duit sdri" erk! Masuk semula Parkson, Acik beli beg sekolah. Nih aku belikanla sbb td dah kena laser dkt Teh. hehehe. comel beg Kak cik berkenan tuh. Otw blk, singgah nasi kerabu dkt Kg Sungai, sedap yg amat! recommended! kedai sebelah kiri slps jambatan tuh (dr KB). Wow!

27 Dec 2010

Makan nasi berlauk lg. Restoran Faridah lg. Bersiap siaga utk pulang. Ati mulala berat. Hem,esok keje??? waaaaaaa.......




Till we meet again..


*bentap- slow teramat sgt (bhs Kelantan)

No comments:

Post a Comment

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...