Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

09 December 2010

Menjadi Peniaga?Pembatik???sila lihat gambar di bawah..










 jeng2..arini aku takde mood nak layan citer bukan3, so arini aku hepikan diri dengan cara aku, iaitu layan blues zaman2 muda belia masa tengah syok3 terjebak dalam kancah dunia BATIK..bukan dunia tet***..
okla, gmbr2 di atas adalah kusyen ok, dihantar ke Paris, dibawa oleh Kraftangan Malaysia sempena promosi Batik di sana..ada banyak lagi gambar di zaman kegemilangan (skrg dah x gemilang, malap!)...TUNGGU!!
 Ooh ye, ini aku tgh tekun mencanting..
 Eh, ini aku lagi, tgh mengaler..sambil bersilang kaki okes.. ini baju kemeja lelaki, design ikut suka aku..
 Ni kemeja lelaki, design ikut suka aku..hauhauahua..
 operasi merendam (bahan kimia & lps tu rendam dgn softlan plak), dan membilas..dan memerah..sepenuh jiwa dan raga..

Oh ye, aku lg? x sah kalau xde aku kan? ini pun kemeja, time ni aku tgh mencurah2 ilmu serta idea nak dicurahkan ke atas batik..

Ni sebenarnya proses awal2, iaitu menggunting kain dgn yakin dan berani..

2 comments:

  1. best gila dapat buat benda ni..

    teringin tu nak bljr...

    ReplyDelete
  2. mmg best pun dik. ni kerjaya akak yg sgt akak suka. namun...akak dah tak buat dah batik...sob sob..

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...