Pages

Pengikut2 TerpaksaRela

22 December 2010

Mari Berjoget!!

Hati sudah suka, mlm esok balik kg! Yariba yeah2...

Suka2 tgk adik2 dkt kg. Lantakla apa nak jd. Unpaid pun unpaid lah! Haish, demi family aku sanggup!! Mood terus ok wpun esok blk kg, arini dah rasa mls tahap gaban nk dtg keje. Bisnes kain pun ok gak, smpikan aku terfikir nk resign keje dgn org, sbb aku nak gila kuasa dlm bisnes. Nak jd mcm http://www.shafendicollection.com/ ( see her online in FB)also.

Dorg, laki bini berenti keje sbb karier bisnes nih lg umph gtu. Aku rasa mcm nak berjoget jek dgr kisah dorg. Inspirasi aku tuh. Bisnes punya psl, mampu cover hidup tau dr gaji keje dgn org, dgn dugaan bagai, dgn kena letter, cuti ssh, MC ssh! Haih.. Nasibla keje dgn org mcm nila.. Sabar..

Kisah yg smpi rasa nk berjoget ni(tapi xdela aku betul2 buang tebiat berjoget!) sbb dgr kabar dr Ayah Din ( ayah http://niakhairudin.blogspot.com/ ) yang minta resume I & my sis. Mudah-mudahan dpt la keje as a teacher ni. Minta ampun anak murid (prsan & angan2 tu penting tau!!), cikgu akan kurgkan sikap gilak2 cikgu.

Seronok, hati rasa lapang psl keje, psl bisnes, psl blk kg, psl mek, wea sume aku rasa aku lega & lapang hati hari nih! Huahahahha.. Erk! Alhmadullilah!!

Jap..jap.. nak tgk siapa yg membawa berita plg gembira hari ni?? sila lihat picture di bwh!!
Husairi (left) & Ayah Din during Raya Qurban

Doa2kan aku dpt keje nih...

Till we meet again!!

2 comments:

  1. wooo..itu ayahku...hopefully dpt berita yg bgs..huhuhu ganbate..

    ReplyDelete
  2. samalaaa..i hrp dpt gud news!!!INSYAALLAH~:)

    ReplyDelete

Silalah komen, jangan malu segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...